Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
hu
Ön itt jár: > Kezdőlap >

5 bekuckózós mentes nasi a hidegben

5 bekuckózós mentes nasi a hidegben

Lassan, de biztosan közeledünk a tél felé, és az évszakváltással együtt egyre inkább előtérbe kerülnek a bekuckózós, filmnézős esték is. Mai cikkünkben hoztunk néhány mentes nassolni való alternatívát, hogy azok se maradjanak finom falatok nélkül, akik valamilyen ételintoleranciával élnek. Folytatódik a Tibidabo Tudástár!

1.       Forrócsoki

Ki ne szeretné azt az érzést mikor a puha takaró alatt megbújva a kedvenc bögréjéből gőzölgő forrócsokit vagy kakaót szürcsölgethet?! Készítsük akár laktózmentes tejjel vagy növényi alternatívákkal az élmény biztosan garantált! Sőt ezutóbbi akár pluszban hozzá is adhat az ízélményhez. Ha valami igazán különlegesre vágyunk, gazdagíthatjuk még fahéjjal, vaníliával vagy karácsonyi fűszerkeverékkel is.

2.       Popcorn

A filmnézés elengedhetetlen kelléke a pattogatott kukorica, melyet szintén számtalan módon dobhatunk fel. Készíthetjük édesen vagy sósan, de akár csípős ízvilágban, és növényi margarinnal is. Minden esetben érdemes a bolti, előre csomagolt vagy mikrós változat helyett inkább magunknak készíteni, hiszen a végeredmény így jóval egészségesebb, zsírszegényebb ropogtatnivaló lesz, a saját ízlésünk szerint.

3.       Mennyei pite

Nem is létezik tipikusabb bekuckózós illat- és ízvilág az almás-fahéjasnál. Így hát mi lehetne kellemesebb kényeztetés a hideg időben, mint egy omlós, lágy pite almás-fahéjas töltelékkel. A sütéssel sem kell bajlódni, hisz a glutén-, laktóz- és tejmentes paleo pitéink készen várják, hogy beszerezd őket a webshopunkról vagy a pékségben.

 

4.       Házi granola

Roppanós, édes, telis-tele superfood-okkal. Egy sütőpapírral bélelt tepsibe halmozzuk fel kedvenc olajos magvainkat és aszalt gyümölcseinket némi gluténmentes zabpehellyel, dobjuk fel pár kocka csokival, fahéjjal végül keverjük össze mézzel vagy agavé sziruppal, és mehet is a sütőbe. Pillanatok alatt mennyei, egészséges rágcsálnivalót kapunk, ráadásul a konyha is illatozni fog ettől a finomságtól.

5.       Forró tea

Egy forró teánál nincs is jobb télen, és szerencseré ma már számtalan, az évszakhoz passzoló ízesítésből is válogathatunk. Ilyenek például a fahéjas-szilvás, karamellás vagy fahéjas-almás változatok is. Egy kis méz hozzáadásával még édesebb élményben lehet részünk.

Mentes nassolni valókat készíteni otthon tehát egyáltalán nem nagy ördöngösség. Azonban, ha a rohanós hétköznapokban nem jutna idő minderre, látogassatok el hozzánk a Tibidabo Gluténmentes Pékségbe, és válogassatok kedvetekre száz százalékban glutén- és keresztszennyeződés mentes péksüteményeink közül, vagy rendeljétek őket házhoz az ország bármely pontjára!